fjordingtjej

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av sandra jägermyr - 7 januari 2014 09:31

detta inlägg blir lite blandat ! igår fick Linus stå för det ösregnade typ hela dagen :/ och då tog jag även in dom tidigt men det verkade dom inte ha nått emot ! och idsg vet jag inte riktigt vad jag och Linus ska göra idag ,blir väll gärdet eller skogen.och nu var det helt plötsligt skola igen ?! så imorgon blir det att gå upp Ännu tidigare :/ hoppas bara det går bra med tanke på mitt mående,men gör som förra terminen och kämpar så gott jag kan! och jag saknar verkligen min vänner <3  och igår satt jag och mamma hela kvällen och tittade på olika stall,kollade priser, för och nackdelar. har ju ganska länge velat flyttat Linus men valet är väldigt svårt ! finns ett stall jag älskar men än så länge tittar vi bara :)!

Presentation


jag är en tjej född 99 som älskar hästar ,the twilight saga och the mortal instruments ! här kan du följa mig,min vardag,djuren och mer ! kik ( fjordingsandra ) , ask ( fjordingsandra ) ,snapchat ( fjordingsandra ) , dayviews ( fjordingtjej ) skype ( brut

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards