fjordingtjej

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Av sandra jägermyr - 19 januari 2014 19:07

(gammal bild ) måste säga att idag förstår jag inte vad som hände..? mamma och jag var ute och tolkade ,Linus var på bra hummör men HET! han har varit det i flera veckor och det blir bara värre och värre eftersom han inte får ut all energi och jag ve...

Av sandra jägermyr - 18 januari 2014 10:08

ja ! det står ju i rubriken .. så :/ men igår longerade jag linus i djup snö, gick inte alls bra , han blev sur och gring :/ så då struntade jag i det och så tränade vi kite följ träning och då vart han gladare ;) i förrgår fick dom stå ..:( men när ...

Av sandra jägermyr - 15 januari 2014 21:16

idag fick hästarna vila :/ men igår var han Grym ! vi tolkade ute på grus/gräs vägarna , Linus var väldigt het men på underbart hummör ( som vanligt )och var så jävla ducktig !!! mamma åkte fast några gånger och när det drog bakot så visste Linus för...

Av sandra jägermyr - 12 januari 2014 20:47


idag var det upp och ut i snön ,lögga ut hö och släppa ut hästarna:) hade tänkt rida Linus i padocken och fotografera lite ! men tack vara underlaget gick det inte :/ så blev lite lek med all ridutrustning på ( han är alltid helt lös ) , blev nån bil...

Av sandra jägermyr - 12 januari 2014 00:08


  idag vaknade jag sent .. halv 1 .., tur att mamma tog hästarna ! men idag provade vi att tolka med Linus,han är under inkörning men har ingen vagn så han har aldrug dragit nått. vi hade en madrass men han brydde sig såklart inte :P vi bara gick m...

Presentation


jag är en tjej född 99 som älskar hästar ,the twilight saga och the mortal instruments ! här kan du följa mig,min vardag,djuren och mer ! kik ( fjordingsandra ) , ask ( fjordingsandra ) ,snapchat ( fjordingsandra ) , dayviews ( fjordingtjej ) skype ( brut

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards